MerveUmt Canım ben çekildim kürtajdan 13 ay sonra ama hemen değil doktorumu değiştirdim ilk işi rahim filmi istemek oldu çünkü nisanda çekildim ben anestezi istemedim dayanırım diye düşündüm çektikleri alet eskiymis yeni olanlardan değilmiş ama çok inanılmaz ağrı oldu bende dayanamadım çığlıklarımı esim koridordan duyup içeri girmek istedi hatta ama almadılar 😓 bir kaç gün kanaman oluyor sonra geçiyor giderken yanında ped götür çünkü işlem bittikten sonra kanaman oluyor hemen o anda ve herkesin 5-10 dakika süren filmi benim 35 dk sürmüştü😞 Çok şükür şuan hamileyim 5+1 haftalık darısı da sana olsun insallah tez vakitte kuzum