Cnm hiç korkma gebeliğimin 2.ayında iğne olarak 2 defa vurdurdum. Daha sonra 4.aydan 6.aya kadar da hapını kullandım günde 2 defa. İstersen fitil olarak kullan dedi istersen ağız yoluyla al dedi ben ağız yoluyla aldım şuan 7 aylığım geçen ay bıraktım. Hiç korkma bebek daha iyi tutunsun diye verilen bir ilaç. Sürekli ayaklarını uzat dinlen ayaklarının altına 2.3 adet yastık kat. Şimdiden hepimize hayırlı doğumlar 🌸🤲