Ozlemtoprak2307 ben de dün başladım 14+3 üm. Vajinadan fitil olarak alınanın (hem doktorun hem de eczacının söylediğine dayanarak yazıyorum) bölgesel olarak daha kısa sürede etki ettiğini söyledi. Üstelik ağızdan alınanların şiddetli yan etkileri olaniliyormuş. Hatta ben eczacıya ağızdan hap olarak alabilir miyim demiştim o da genel kullanımın vajinadan fitil gibi şeklinde olduğunu, doktor ne dediyse o şekilde kullanılmasını söyledi.
Ama tabii ki herkesin doktoru ne şekilde kullanılmasını uygun gördüyse o şekilde kullanılmalı. Ben ağızdan istiyordum fitil geldi ve iyi ki bunu demiş, bir hap daha alamazdım :)) hiç korkmayalım her şey süper gidiyor, devam edecek, bebeklerimiz güçlü ! ❤️