kymt_cmn23 Benim dr um folik asiti kesip içeriğinde yine folik asit ve çeşitli vitaminler minareler olan başka bi ilaç başladı . Sadece folik asit kullanmana gerek yok dedi . Folik asitin kullanılma amacı ilk trimestrda omurilik kapanmasına yardımcı destek olmak için aslında . ilk üç aylık dönem sıkıntısız atlatılırsa Dr devamına gerek duymuyor . Dr una danışmanı tavsiye ederim ben özellikli bir durumun olabilir belki ..