shrbrk Deletedmom2224 bana hicbirsey demedi ki. gece tok karnina yazmislar. uyumadan once aliyorum. uyUyana kadsr 1saay gecince etkisini gösteriyor.
Deletedmom2224 shrbrk onu demiyorum ertesi gune kalmaz etkisi onu dedim zaten etkisini göstermesin diye gece alın diyorlar. Ben mecbur günde 2 içiyorum çünkü düşük riski fazla
shrbrk Esramese yok canim ben yazip sordum sonuçta. doktorun disina cikmam zaten ama insan mrrak ediyor boyle mi soyle ki diye. forum bagimlilik yapti:))
shrbrk Mom72626 maşallah iyi kullanmissin.doktorumda ihtiyacin yok ama icin rahat etsin diye yaziyorum dedi
Simos44 shrbrk Bende aynı şekilde. Ama zamanla o ilk etkiler geçiyor. Şifa niyetine diyerek içince insan biraz daha az etkileniyor
shrbrk Melikeeeerm insallah gecer. sanki her kimyasal sey bebege zarar verecekmis gibi oyle pimpiirik oldmm
Konul_Nilay shrbrk ilk tüp bebeyimde dojtorda verdi bana.dumanlıydım uykugeliyodu.iyiydi valla.şimdikinde iyne veriyodu .yeri ağrıyodu gecede uyuyamıyodum.korkma