shrbrk doktorum progestan vrrdi 200mglik. gece yatmadan iciyorum. kafam guzel oluyor .yan etkisi sorun yaratir mi ?
Esramese shrbrk icince yan etki herkezde yapiyor o yuzden zaten gece icin diyolr sersemlik bulanti kusma uyuşma hatta benim bunyem zayif oldugu icin fitil olark kullandm
Duuyguum shrbrk benim oldu dA ilk gün bide geçen gün oldu sadece hergün yapmıyor demekki bünyeye göre değişiyor
Buharaa shrbrk bende 2 3 kez agizdan aldim sersem gibi oluyordum basım dönüyordu resmen sonra hep fitil şeklinde kullandim rahatladım
shrbrk Buharaa yatarken direkt uyumak gerekiyor agizdan alinca. ben 1saat uyumayinca sarhos gibu oldum sıkıntı yok diyorlar:))
Melikeeeerm shrbrk bir zaman sonra geçiyor yani başladığınız için böyle bünyemiz alışıyor bir zaman sonra sknti olmuyor
Deletedmom2224 shrbrk yatmadan içiyorsanız nasıl etkisini anliyorsunuz ki sabaha kadar etkisi çoktan geçer. Ben sabah akşam alıyorum iyice mahvoldum başım çok dönüyor . Ayrıca doktora sormadan fitil gibi almayın her doktor her durumda önermiyor alttan almayı
shrbrk Deletedmom2224 bana hicbirsey demedi ki. gece tok karnina yazmislar. uyumadan once aliyorum. uyUyana kadsr 1saay gecince etkisini gösteriyor.
Esramese shrbrk senin icin en iyisini o bilir biz sadece aklini karistrrz birimiz kullan der birimiz yok hepimiz ayri bi alemiz 😂
shrbrk Esramese yok canim ben yazip sordum sonuçta. doktorun disina cikmam zaten ama insan mrrak ediyor boyle mi soyle ki diye. forum bagimlilik yapti:))
Mom72626 shrbrk sabah akşam 200 lük kullandım 6.haftadan 30. U haftaya kadar. 33. Haftadayım 3 hafta oldu bırakalı. Hep vajina yoluyla kullandım hiç yan etkisini görmedim. İstersen doktoruna danış canım
shrbrk Mom72626 maşallah iyi kullanmissin.doktorumda ihtiyacin yok ama icin rahat etsin diye yaziyorum dedi
Simos44 shrbrk sorun yaratmaz canım zaten o yüzden gece iç diyorlar hepimizde oluyor aynı yan etki. Hatta ben ilk içtiğim gün eşim yatağa zor götürdü bildiğin zil zurna gibiydim
shrbrk Melikeeeerm insallah gecer. sanki her kimyasal sey bebege zarar verecekmis gibi oyle pimpiirik oldmm