29+2 haftalık hamileyım. Eylul sonu ekim bası görunuyor dogum. Bebısım 1550gr. Gecen haftaya kadar çok iyiydim ama ıdrar yolları enfeksiyonu oldum çok agrım var. Antibiyotik tedavisine basladım. Insallah hemen gecer. Sizlere mutlu saglıklı dogumlar dılerım 🤗🌷