Nnurmehmet Aysma birbirimiz için bol bol dua edelim bende yarın keseyi görmeye gideceğim çok heyecanlıyım 🤲 İnşallah önce keseyi sonra da bebislerimizi ve minicik kalp atışlarını duyabiliriz 🧡
CerenCyln Aysma 2. Bebişler her zaman daha sağlıklı oluyor canım, içini ferah tut. 7 haftalık olmuşsunuz bile. Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin☺️
CerenCyln Nnurmehmet Amiin canım, beklemeyen bilemez, her ay adet olduğumda o kadar sinirim bozulmaya başlamıştı ki. Ama herseyin olduğu gibi minnoşlarımızın da zamanı varmış🤗
Nnurmehmet CerenCyln Öyle tabi canım Rabbim geç verdiyse vardır bir bildiği hakkımızda hayırlısı olsun 🤲💐
Ummugumus Benim de hamililigim 10 gun oldu ogreneli.7 haftalik olduk suanda.siz nasil hissediyorsunuz.mide bulantilariniz var mi yada ne zaman baskar bukantilar.bilgisi olan var mi
Nnurmehmet Ummugumus Valla benim bulantım filan pek olmuyor canım çok nadir ama öğrenmeden önce bi kaç defa kusmustum ve bulantılarım oluyordu çok garipdir ki öğrendikten sonra sanki azaldı hepsi 5+1 olduk bugün yarın keseyi görmeye gideceğim inşallah 🤰💐
Kbrazcan Asli_62 benim adetime 4-5 gün varken karın ağrısı şikayetiyle gittim beta da yapıldı 70 çıkmış sonucum canım daha adetime var 2-3 gün