Baloglum93 Adet gecikmesi olmadan goguslerim şişti ve çok hassaslasti dokunamiyodum bı usuyodum bı terliyodum bide sürekli tuvalete gidiyodum
gulertkn Mlke sen kendini yine ümitlendirme canım herşeyr hazırlıklı ol inşallah gebesindir ama olmazsa da kendini çok üzme
Mlke gulertkn aynen canım uzulmek yipranmak dogru degil 10. Ay bitiyor denememizde ayrıntılı olarak görünmedik ikimizde ama ilk bakılan hormon testlerim falan iyi benim ama herşeyin bir zamanı var ondan olmuyor bence allahim hayirlisini sagliklisini versin bekleriz zaten esim iyi olsun herşey olur biraz zaman alir sadece😊
Mlke gulertkn senin melegine kavusmana az kalmiş saglikla kavusun alllahim omru uzun bahtu guzel saglikli bir omur nasip etsin 🙏❤
ecemtmr Cns_33 tek belırtım ben adetten once ishal olurdum o olmadı adetım bır gun gectı erken gebelıkte cıkmadı 4. gun gecıkmede erken gebelıkte öğrendim gec dollenme olmuş zaten canım :)
Cns_33 Mlke Mlke tabiki öyle canım benim amin inşallah herşeyin zamanı var benm 4 gün bugünle 5gun gecikti ama geç yumurtlama oldu ondan sanırım
Kubbr1 kuzular benimde 2 yumurta vardı. Biri gelişti çatlatma iğnesi ile çatlattık diğeri ise gelişmedi biz aşılama yaptık o gelişmeyen yumurta vücuttan nasıl atılacak adet ile mi? Adet olursam o zaman aşılama tutmayacak mı? ☹️
Ilknur54_ Cns_33 ben Ramazan’ın son 1 haftasında öğrenmiştim normalde yemek yemeği sevmeyen ben midem gündüzden sızılıp iniyordu çok açılıyordum sonra bi test yaptım ki hamileymişim
Cns_33 Ilknur54_ ilknur benimde bu ara iştahım çok açık normalde dikkat eden biriyim ama doymak bilmiyorum mevsimsel de Olabilir
Ilknur54_ Cns_33 bilmiyorum neyden dolayı olduğunu ben öle olduğumdan 1 hafta sonra tahlil yaptım hastalığıma 1 gün kala test yaptım hamile olduğumu öğrendim