İnternette yazan belirtilerini yaşamadım canım 6 ay boyunca sürekli kendimi dinledim sürekli olmasını istediğim için her şey belirti oluyordu sonra test ve hüsran aklından çıkar düşünme diyemem bunu başarabilen insana saygım da sonsuz 😊 ben yapamadım ama en son ay tam anlamıyla Allah'ın taktirine bırakıp elimden geldiğince düşünmemeye başladım ve son günlerde karnım ağrıyordu acile gidicek kadar sonra hemşire kaç gün geçikti dedi bende daha bugun günüm dedim oda zaten çok ufak dedi ve o an beklemediğim anda çok şükür mutlu habere kavuşmak nasip 16 haftalık bi oğluş oldu inşallah Rabbim bizim gibi bekleyen herkese bizede kavuşmayı nasip eder unutma senden önemli kimse yok kendine ne kadar sıkıntı yaparsan o kadar yorulursun üzme kendini Rabbim hayırlı zamanda hayırlı evlat nasip etsin inşallah en önemlisi çünkü bebeğini kaybeden bi anne olmakta çok zor eşim bana sürekli telkinde bulunuyordu hamile kaldıktan sonra anlıyorum bir şey olucak korkusunun ne demek olduğunu kimseyi önemseme bol dua bol sükür unutma ki Rabbim nasip etmiyceği şeyin hayalini bile nasip etmezmiş 😊