Snglcm aynn öyle çok acımsz. Ve vicdanszlarmş bn de neler duydm. Eskiden bide buldr estetik va önmli değildiki yani tercih meselesi kşmseyi norml doğm yapmaya zorlamamak lazm herkesin psikolojisi bir değil çünkü kimisi sezeryanda kimiis normlde daha çabuk toplanır herkesn kendi tercihi ama şunu söyliyim en sinir oldm şey ve çok yanlş buluyrm bugune kadrda yapılan bişey bu norml doğumu sanki sezeryandn daha iyiymiş gibi göstermk bnce bna göre doğru değil çünkü dediğim gibi kişiden kişiye değişir ve ikisninde kendine göre avantaj ve dezavantaj durumu var yani. Herkese sorsan mesela norml yapmış yada sezryan farklı darkkı şey söyler bünye mesrlesi işte.