Merhaba hanımlar. Doğum yapalı 10 gün oldu doktorum estetik dikiş attığını söyledi kontrole gittiğimde dikişim in açıldığını söyledi ama ben tekrar dikmedi temiz ve kuru tut ddi. Sabah baktığımda kalçama doğru olan dikişin parmak kalınlığında açıldığını gördüm baya derin yıkarken parmağın içine girecek gibi otururken falan ağrım oluyo doktoruma tekrar msj attım durumu anlattım temiz ve kuru tut kapanır ddi. Başına böyle bir şey gelen var mı çok derin duruyor nasıl kapanacak bayrama memlekete gideceğiz kapanmassa diye korkuyorum çok zorlanırım. Uzun oldu kusura bakmayın😔