Teachermomma merhaba , evt 2 hafta önce dogum yaptım 35.6 haftalık oldugu ıcın hemen sütüm gelmedı, 4 gün sonra gelmeye basladı ama cok degıl yenı yenı toparlanıyor bebek cektıkce daha cok oluyor, yanı emzirebılırsınız arkadaslar sorun yok gıbı, az olması yapıya baglı 15 sene öncekı gebelıgımdede sütüm cok degıldı. Allah kurtarsın bol sütünüz olur inşallah ☺️