zkk yok hiç bişey olmadı Canım çok şükür bide çok yüksekti doktor şok oldu ben şeker yüklemeside yapmadım ama kanda göründü sonra takibe aldı baktı çok yüksek artık ben bendim doktorum oldum ilaçlara bırakmadım ama çook ağladım AŞ eriyor ama yiyemiyordum 🥺ama çok şükür atlatım Doğumdan 10 sonra düzene girdi