Bende kullanıyorum. Ama benim ki gebelik şekeri değil daha evvelden şeker hastalığı vardı bende. Gece saat 10 da Tek doz levemir yapıyorum. Sakın kullanmamazlik yapma sadece bebek kilolu değil türlü kusurlu doğabiliyor. Mesela kafası olması gerekenden çok büyük falan bi ara bende kullanmak istemediğimi söyledim. Doktorum da uzuvlarında farklılık olabilir dedi. Hemde hemen başlamadım. Ilk önce diyet yaptık düşmeyince mecbur başladık. Herşey bebeklerin sağlığı için... Sen anne olarak Üzerine düşeni yap gerisini Allah'a bırak canım. Allah büyük sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.