Golgmysm Merhaba anneler 🤗 artık drlar uğraşmamak için hep sezeryana yönlendiriyor, tavsiye edebileceğiniz normal Doğum taraftarı doktorlar varmıdır acaba
Canselll Golgmysm doğa Hastanesi var faruk bey benim doktorum normal doğuma zorluyor Son ana kadar çok iyi
Eyll_kuzu Golgmysm Avrasya HASTANESİ Küçükköy Dr Attila Okur instagramdanda bakabilirsiniz efsane bir doktor ayrıca
cansuaydin Golgmysm Agavni tezeneli nergis.. muaynehanesi bakırköyde. Anlaşmalı olduğu hastaneler de var baya çeşitli yerlerde.. kesinlikle tavsiye ederim
cansuaydin Golgmysm kesinlikle normal doğum yanlisi.. ama eğer sağlığınızı tehlikeye atacak bir durum varsa körü korune de riske atmaz asla.. kaç tane doğumuna şahit oldum
Golgmysm snsnm95 çok teşekkür ederim bakacağım mutlaka hastanede uzak değil bana, peki hastane nasıl memnunmusunuz hastaneden
sevdicek snsnm95 peki bu sanci odası durumunu konuştunuz mu eş vs giremiyomus ben de o doktoru istiyorum da bu durum beni korkutuyor yanimda başka biri olmazsa naparim vs diye 😔
[silindi] snsnm95 doğuma gelemedikten sonra neye zorlarsa zorlasın. Medipol doktorları mesai saati dışında doğuma gelmiyormuş
Canselll Golgmysm oranin doğum fiyatları felan da uygun bazı yerlere bakarak normalde doğum 1.200 tl ama herseyinle ilgileniyorlar 10 gün ucretsiz muanesi felan var
Golgmysm cansuaydin Evet biliyorum agavni hanımı surp pirgiçteydi yeni ayrılmış demek ki ordan. Kendisine bir yakınım gidiyordu ama memnun kalmamıştı
Golgmysm Canselll ya süper ama bana baya uzak Esenyurtaymış galiba baktım internetten ben merterdeyim 😔
snsnm95 Golgmysm ben çok memnunum , önceden de sürekli gidip memnun kaldığım hastane . Birde benim şöyle bir durumum var kuzenim orada eğitim hemşiresi , bir arkadaşım kadın Doğumda hemşire , bir yakınımda ebe o yüzden yani extra rahat edeceğimi düşünüyorum
snsnm95 Golgmysm ben çok memnunum , önceden de sürekli gidip memnun kaldığım hastane . Birde benim şöyle bir durumum var kuzenim orada eğitim hemşiresi , bir arkadaşım kadın Doğumda hemşire , bir yakınımda ebe o yüzden yani extra rahat edeceğimi düşünüyorum
cansuaydin sevdicek canım muayene ücreti 200 tl. Doğum ücreti de oyle çok uçuk değil,hastaneye göre degisiyor
snsnm95 sevdicek bayan girebildiğini söylemişlerdi bana , bir tek eş olmuyor bende açıkçası üzülmüştüm ama zaten sanıyorum annemin girmesi daha doğru o halde beni elim görmese daha iyi