21 haziranda regl oldum en son.1 temmuzda yumurtalarim toplandi,6temmuzda bana transfer edildi.1 temmuzda spermle birlestirildigi icin aslinda 22 gunlugum.ama regl den sayarsak 4 hafta 2 gunlugum.daha yeni ogrendim zaten 30 unda doktor randevum var.sanirim dogumu rahat hesaplamak icin reglden sayiyolarmis gidince sorcam bakalim 😬