Kizlar tekrar tekrar konu actim kusuruma bakmayin ama diger konuda gormeyen olur diye dedim simdi kan testinden geldim 249.1 sanirim mujdemi aldim 👼 Doktor 3 gun sonra gel tekrarliyalim dedi.
Benim şimdi size sormak istedigim sey şu ; Gecen ay ;
20 bat
25 sat .
Bu ay ise bat 22si gosteriyor takvim. Yani regliden hemen sonra hamile kaldiysam ve bu ayki reglime 3-4 gun kala bu deger normalmi? Benim konuma yazan hamisler hep daha 50 -70-100 gibi degerler soylediler benimki neden 249 korktum bir an. O anda sormak doktora aklimin ucundan gecmedi heyecandan. 3 gun sonra tekrar gittigimda soracagim ama sizce normalmidir bu 🙏