Gamzelianne1453 Tugbaevrankaya sagol cnm evet hem vakumlanmis oluyor pkette hic bisi olmuyor hemde hemsireye verilcek paket bez paketi vs hepsi ayri ayri 😊
Aysesahin kevser29 vaktinde saatınde saglıkla doğar inş. Bende bayram sonrası yıkarım diyodum bayrama bireyim bari
Aysesahin Tugbaevrankaya başla bencede canım dediğiniz gibi ne oluurr ne olmaz hayırlısı dursun cicişlerimiz temiz temiz çantalarında💕
Elifinannesii Benim kızım 27+5 ve hiç bişey yok ortada, dün doktorum 1 ekimde 38. haftada sezeryan doğum olacak dedi panikledim biraz bugün başlıyorum bişeyler almaya bakalım☺️
selmaramazan1 Tugbaevrankaya son 72 günümüz kaldı Allah'ın izniyle ❤🙈 Daha yıkamaya başlamadım çünkü birsürür eksiğim var ve elimde söyle bir huy var herşeyi son dakikada yapar kendisi beni bazen çıldırt sada sabır ediyorum artık eşim yanımda yokken alıp koyorum kenara 💁
Tugbaevrankaya selmaramazan1 en iyisi benimde eşim bugün yarın alırız diye diye son 2 ay kaldı bakalım bayramdan sonra yıkamaya baslicam aldiklarimizi eksikler var ama onlari da tamamlariz en kisa sürede inşallah
Gozde888 Benimde son 84 daha cok varl diye sadece yavas yavas alisveris yaptik alacaklarimizin yuzden 75 i tamam sayilir. 8. Ayda yikiyip utulucem cantami hazirlicam. Rabbim hepimize çocuklarımız saglikla kuxagimiza nasip etsin inşallah 😍🤗