kevser29 Benim son 60 ama benim zaten 37. Haftada alınacak şeker hastası olduğum için yani Son 45 aksilik olmazsa.. çantası herşeyi hazır. Son iki gündür bayağı ağırlarım bende. Allahtan fazla kilo alımı olmadi yoksa yerimden kalkamayacaktım heralde
kevser29 Aysesahin öyle deme ne zaman ne olacağı hiç belli olmuyor. Valla hastanede yatarken bi çok annenin eşini yollayıp hastane çıkışı aldırdığını gördüm. Yıkanmadan utulenmeden giydirildi bebeklere ne gerek var. Bi kaç parça hazırla köy kenara ... tabii bende erken doğum rsiki olunca da böyle düşünüyor olabilirim
Aysesahin kevser29 vaktinde saatınde saglıkla doğar inş. Bende bayram sonrası yıkarım diyodum bayrama bireyim bari
FSCMK Tugbaevrankaya son 75 günümüz kaldı dolabımız daha gelmedi gelsin yıkayıp ütüleyip yerleştiricem özelde Doğum yapıcam Allah izin verirse
Tugbaevrankaya mf_ozturk bende daha öğrendiğimde 5 haftalikti ama zaman çabuk geçmiş yarın 29 haftalık olacak😄😄
Gamzelianne1453 Tugbaevrankaya sagol cnm evet hem vakumlanmis oluyor pkette hic bisi olmuyor hemde hemsireye verilcek paket bez paketi vs hepsi ayri ayri 😊