Miraylina doktora gittim 39+1 iz 3303 gr 50.89 cm olmusuz 70 lerde cıktı nts kasılmalarım . Beş gün kaldı doktor bu hafta içinde olur dedi. 10 gün içinde birsey yoktu bugün bebek sıvısında fazlalasma var gibi dedi ekmek yeme tatlı yeme dedi şekerli seylerden uzak dur dedi bende su 10 günde biraz arttırmıstım bi de hurmada yemistim o da tetikledi bence seker içeriyo sonucta bendeki şeker şeyi bebeğe gecti sanırım ondan bi fazlalasma oldu galiba . Biraz da olsa takıldı aklım ama doktor önemli birsey değil takılma dedi . Dikkat et dediklerime dedi merdiven in çık dedi 20-25 dk yürü dedi . Şu sıcak suya oturma muhabbetini sordum öle sacma seyler yapma dedi . Merdiven in cık yapmaya basladım😊 dua edin benim için bebişime bişi olmasın inş🤲🏻🙏🏻