Deletedmom00180 Gmzctnn teşekkür ederim doktorumda 20. Hafta söyledi de etrafımdaki bazı kişiler geç olduğu söyledi merak ettim
Gmzctnn Deletedmom00180 Aile hekiminize gidip gebe kaydı açtırdınız mı? Sağlık ocağı arayıp çağarıyor aşı için.
Deletedmom00180 Gmzctnn açtırdım fakat aile hekimimle kavga edinde değiştirdim yenisine de hiç gitmedim daha
Gmz11 Ağrıdan yatamıyorum suan mahvoldum sol kolum birde bebek için genelde sol tarafa yatmayı öneriyorlar mecbur kokumun üstünde yatıyorum suan