hilal_2323 ben basta oda yapalım diye düşündüm. Sonra hem maddi anlamda hem de mantıken düşününce odayı uzun bir süre kullanmayacağız diye vazgeçtim. Dolabimiz vardı. Hem anne yani hem de bir kaç yaşına kadar kullanılan bir şey istiyordum. Bedding heyner ahşap organik beşik aldım. Hepsiburadadan sipariş verdim. Bir kaç güne geldi. Dün kurduk beşiği. Çok beğendim. Anne yani olarak kullanımının yanında 5 yaşına kadar da kullanmak mümkün. Üstelik nevresimleri ile geliyor. Internetten inceleyebilirsiniz 😊💙