Eagle564 ocakta hamile kaldığım için çalışırken pantolona ihtiyacım vardı. Lcw’den 2 tane almıştım bütün kışı baharı onlarla geçirdim. Normalde hamile kaldığımda 42 giyiyordum o yüzden 44 aldım. Başlarda çok büyük geldi özellikle göbek yokken. Sürekli düşüyordu ama uzun kullanmak için büyük almıştım. Hazirana kadar giydim. De facto’nun kalıpları daha geniş oradan alırsanız denemeden almayın derim