İlk aylarımda lcwdan almıştım ben. Kendi bedenimi aldım zaten bel kısmı penye ve ayarlanabilir lastikli olduğu için sıkıntı olmadı hala giyiyorum ve giymeye devam edeceğim sanırım. Şimdiki aklım olsaydı hamiş kalmadan önce de bu pantolonlardan alırdım ya aşırı rahat 🤓