Bende kimyasal gebelik yaşadım 1,ay sonra adetim bir kaç gün kala erken gebelik testi yaptım tek çizgi çıktı bir kaç gün sonra adetim 2 gün geçmişti normal gebelik testi kullandım çift çizgi çıktı suan 9 haftalık hamileyim. Rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin inşallah