Tekinnn Ilknurrrrr bazı doktorlar ilişkiden sonra ayağa kalkmayı bile öneriyor çünkü dışarı atılması gereken işe yaramayan spermlerin çıkması gerekmiş. İlişkiden sonra belin altına yastık koymak falan hurafe dedi benim doktorum. Dölleyebilecek kaliteli sperm zaten her türlüsü ulaşır dedi
Ilknurrrrr Herkes ayru birsey söylüyor kızlar kafam karışık tek çare beklemek ve görmek elimden bisey gelmiyor ki
Ilknurrrrr Ben pek dikkat ediyorum sayılmaz artik allaha kalmış rabbim insallah hepimize nasip eder👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦👨👩👦👦
Busraninhayaleri Arkadaşlar bende klomene başladım ilk günüm sizce faydası olur mu çok merak ediyorum 🙂
Nime07 Aslannnn ebru destanın hamile kaldığı küre youtubedan bir göz atın size nacizane tavsiyem. Ben onun vesilesiyle hamile kaldıgıma inanıyorum
Ilknurrrrr Kizlar catlatma ignesi kullandiktan sonra 14 gün mü regl olunuyor genellikle yoksa gununde mi olunur
Ilknurrrrr Erken oluyon yani benim ama hic belirtim bisey yok sadece sag tarafim arada agriyor ve vucudum cok sicak nefes alamiyor gibi oluyorum
Tekinnn Ilknurrrrr belirtilere çok takılma sen bende hamilelik belirtileri vardı ama hamile değildim. Oyuzden sabırla bekle araştırma birşy okuma kafana takma. Ama inşallah vardır hayırlısı ile
Ilknurrrrr Bugun regl sancisi cektim dedim kesin olacam ama daha olmadim bence bendede bi işe yaramadi ama yine bakalim bekleyelim okuyorum inan arastirma cok yapıyorum oruc basladi biraz biraktim
Ilknurrrrr Kizlar catlatma ignesini yapali 15 gun oldu bugun sizce test yapsam dogru sonuc verir mi yardim edin lutfennn
Ilknurrrrr Kizlar test yaptim negatif çıktı umudum yok artık 5 günüm var daha 15 inci gun oldu catlatma ignesi yapali sizce negatif olmasi ne kadar doğru
Tekinnn Ilknurrrrr doğr sonuç verir canım. Ama benim doktorum adetini bekle geç döllenme olur belki demişti ama yoktu olmamıştı. İnşallah sendr olur hayırlı haber alırsın
Ilknurrrrr Yani bu aydaa bişey yok yine umutlar kırık cok umut veriyordu doktorum olmayinca sasirdim eger 17 sine kadar olmazsam bi test daha yaparim kismet artik takmicam ilgilenmicem herseyi birakacam
Ilknurrrrr Kizlar size bi sorum olacak yardim edin bana 25.04.2018 son adet tarihim 07.05.2018 catlatma ignesi saat 10 da vuruldum. 21.05.2018 test yaptim sonuc negatif sizce nasil????
Tugce_Hakki Ilknurrrrr seni çok iyi anlıyorum bende son adet 27 nisan 10 Mayısta iğne yapıldı 24 mayıs bugün hastalandım 🙁 rabbim tez zamanda hayırlı evlatlar nasip etsin her isteyene inşallah
Ilknurrrrr Tekinnn bugun ben regl oldum ve ben bugun dusundum ki ikimizdede soru yok senle bende sadece yaptigimiz sey stres hep kafaya takma arastirma yapma bu yuzden olmadi hep
Tekinnn Ilknurrrrr ben sana söylemiştim düşünme stres yapma diye. Hayırlısı olsun rabbim elbet verecektir. Ben artık uğraşmıyorum doktora falan da gitmiyorum nasip diyorum ben 10 aydır istiyorum başkaları yıllarca istiyor olmuyor onlar ne yapsın. Oyuzden sabırlı olmak gerek..