Mrbb arkadaslar umitle 2.yavrusunu bekleyenlerden biri de benim bugun kandil rabbim hepimizin dualarini kabul etsin inss.5 yasinda bir kizim var ve nerdeyse 1 yildir ikinci bebek icin ugrasiyoruz ama olmuyor bir turlu.bu ay ilk kez klomen kullanmistim ve çatlama iğnesi de vuruldum ama dun hasta oldum maalesef sanki gunden gune umidim kayboluyor.esim de ben de bakildik bir sorun görmüyor doktor.bu ay da klomeni 5 gun ic ertesi gun gel dedi doktorum ama okdar umutsuzumki.2.ay klomen kullanip hamile kalanlar var mi icimizde??