Cananne Aysma aynı sıkıntılardan kaynaklı brn de bu iğneyi kullanmaya başladım, çok şükür şimdilik iyi gidiyor, 27+5 im. Şimdiye kadar sorun çıkmadı aynı zamanda coraspin kullanıyorum
Ecenazz Aysma canım benimkinde 6 sonuç vardıı 2 genimde sorun vardı. Bende oksapara başladım bugün itibariyle.
Cananne Aysma inşallah, ben de görüemüyüm diye hep kaygı içindeydim, çok şükür ki gördüm, inşallah doğumu da sağlıkla atlatırız 🤲🤲🤲🙏🙏
Aysma Ecenazz anladım canım gebeliği öğrenir öğrenmez gitmek gerekiyormus bende öğrenince gttm kese çok küçüktü ama göründü dedi doktor o gün başladım igneye
aselzumra Aysma bende ilk gebelgmde düşük yaptım bu ikinci gebeliğim bende kullanıyorum çok şükür 32. Haftaya grdik inş bu zor zamanları bebeğimizi sağlıkla kucagmza aldgmzda unuturuz 🙏🌸
Safiye12 Aysma canim şu an ben de aynı durumdayım oksapar iğne kullanıyorum sen yanında coraspirinde kullandın mi
Yakamoz__gul Aysma pıhtılaşma varsa zaten kullanman gereken bi ilac o. Öyle olabilir embriyo sağlıksız oluyor tutunamiyor bazen ama bu diğerleri de aynı olacağı anlamına gelmiyor. Hayırlısıyla sağlıklı devam edersiniz inşallah 🙏