Ben de pıhtılaşma var mı yok mu onu bile bilmiyorum,3 kez kimyasal gebelik yaşadım.tüp bebek yaptırdım.o zaman kullanmaya başladım oksaparı.29 haftalık olduk.belli bir haftadan sonra gün aşırı kullanmaya başladım,doğuma kadar devam sanırım.bir sorun yok aksine bebeğe kan akışı için iyi demişti doktor,bilemiyorum.