Aysglbzdmr bebeğin ve kendin için yaptırmalısın. Ailende şeker varsa, kilon artıyosa, çocuğun suyu fazlaysa, ani açlıklar el ayak yanması, şişkinlik ödem başladıysa erkenden. Mesela benim sadece babamda şeker vardı. Hoca yapalım dedi. Hakikaten çıktı ve şuan diyet yapıyorum. Yapmasaydım yediğim şekerler hamur işleri kimbilir hangi şeylere gebe olacaktı. Karnında ani bebek ölümleri görme ve işitme kaybı, hamilelikten sonra devam eden diyabet ve bebeğinde de çocukluk döneminde tip1 diyabet hastalığının başlıca nedenleri hamilelikta geçirilen ve dikkat edilmeyen şeker hastalığı. İçilen gazozunda hiç bi zararı yok içtim kan tahlilimi verdim bitti gitti. Bu arada rutin verilen açlık tokluk rahlillerinde belli olmuyor bazı alaylı tıpçı hamilelerimiz o yönde bilgi veriyo ama maalesef, yoksa doktorda onu istemesini bilir :) benim hep normal çıkıyordu açlık tokluğum