Aysglbzdmr açlık toklukla anlaşılacak bir şey değil. Gizli şeker yüklemede çıkıyor. Canan Karatay ya da başka bu konuda maalesef kendini düşünenler yanlış yapıyor. Ben yazayım neler oluyor aslında netten araştırsaydınız keşke. Ani ölüm, bebeğin iri doğması,ani şeker düşüşü yaşaması doğduğunda, ilerde şeker hastası olabiliyor Bebek, organları zarar görüyor şekerden. Şimdi siz karar verin. Ayrıca şekerli suyu içipte kusanları da anlamıyorum yok baygınlık geçirenler falan. Evde tatlıları yerken kimseye bir şey olmuyor nedense.