Anneler.. Dün tetanoz aşısı oldum. Ondan sonra bebeğimin hareketlerini net hissetmiyorum çok nadir vuruyo ama oda derinden geliyo. Dün tatlı bişeyler de yedim tepki vermedi. Her zaman kahvaltıdan sonra hareketlendirdi güçlü vururdu dışardan bile görürdüm de şimdi neden böyle oldu çok endişeliyim