Aslicrn Kizlarr cinsiyetini kacinci haftada ogrendiniz ve sonradan degisen oldumu, bana doktor bugun yuzde 80 erkek dedi ama sizce degisirmi erken gbi geldi bana
Sevvaldal Aslicrn 11+4 te bana da %90 erkek demislerdi. 33. Haftadayim hala da erkek🙈🙏💙🧿 degismez heralde artik🤣
kertenkeleannesi Aslicrn 12. Haftada bana da erkek dedi hatta olabilir demedi bu baya erkek dedi resmini de çekti şeyinin😂 ama değişiyo diyorlar burda kız şeyi de ilk önce öyle çıkıntı oluyo falan diyolar
azizeguneyy Aslicrn ben 20. haftada öğrendim emin olmak için 3 tane doktora gittim hepsi kız dedi ultrasonda net bi şekilde gözüküyordu hatta. erkek dedilerse %100 erkektir erkek kendini çabuk belli eder
Aslicrn Dmrbebek evet bugun fenalastm doktoruma gttm bacaklari acmis resmen gosterdi doktorda yuzde 80 erkek degiscegini sanmiyorm ama yinede yuzde 20lik pay birakalm dedi cok sasirdm
zeyzey12 Aslicrn benimkide gösteriyordu güya canım kliterosla karıştırıyorlar bazen 11 de belli olması imkansz gibi brşey doktorlar sadce tahminde bulunuyorlar 14 de artık oluşmaya başlıyor netleşmeye başlıyor cinsiyet oda doktrlar karıştıracagı için ilerki zamanda netleştiriyorlar
Aslicrn Sevvaldal o zaman kizlar degisiyo sanirim erkekler pek degismiyo demekki bayafa bacaklari acmisti bagiriyodu yani 🤣
Aslicrn azizeguneyy baya gec ogrenmissin sen canim bide cok hareketliydi benum ultrosonlarda durmuyodu hic bugunde baya gostermisti
zeyzey12 azizeguneyy canım bana 17 e kadar erkek dediler hatta çıkıntıısı var kesin erkek dediler 17 de kız oldugunu ögrendim ve tandııgım bir çok insnaınki 6 ayda 8ayda hatta doğumda bile cinsiyetn farklı oldgunu söyledklerni gördüm
azizeguneyy Aslicrn ben net olsun emin olayım diye detaylı ultrasonu bekledim o günlerin geçmesini beklemek çok heyecanlıydı ama öğrendik kızımızı bekliyoruz :))♥️
Aslicrn azizeguneyy ya gonlumden cok kiz geciyodu ama nasip erkekmis uzulmedm tabi ama kizlar daha bi cilveli oluyo ya🙈
azizeguneyy Aslicrn büyüdükçe bir ağrı yapıyor ki sorma kız bebek yukarı doğru erkek bebek aşağı doğru baskı yaparmış benim kız 535 gram şuan böbreklerime baskı yaptığı için ağrıdan ağlaya ağlaya hastaneye gittik 2 gün önce 4 tane serum verdi doktorum meğersem bebek büyüdükçe organlarımı sıkıştırmış ama böyle bir ağrı yok bildiğin ağladım
zeyzey12 Aslicrn kesinlikle değişiyor sakın doktrların 11 haftada kız erkek dedigine bakmayın benim doktorum çok bilgiili şanı olan bir doktordu ve 17 haftama kadar erkek dedi hata çıkıntısı var dedi o derece geçen hfta kız oldugunu öğrendm 17 haftada bugn tekrar gittim kesin kız dedi çok büyük hayal kırıklgı kız oldgdman değil siz kendnizi ona alıştırıyor yavrunuzu öyle seviyorsunz ve çok üzüldük sende kendni erkek olarak sakın hazrlama 17 haftaya kadar bekle