Ben de dün çatı muayenesi oldum ilk defa, 36. Haftadayım kendimi sıkmadım hiç derin derin nefes aldım ve hiç acımadı çok şükür lekelenme falan da olmadı sadece kendinizi biraz garip hissediyorsunuz, insan ilk defa yaşayacağı birşey olunca korkuyor haliyle