20mili haftalarda hareket etsin diye bekliyodum günde bir iki kıpırdanması oluyodu sadece elim sürekli karnımda kalp atışını hissedip kendimi rahatlatıyodum şimdi 37+5 teyiz ve son bi aydır tekmeleri canımı yakıyo😄30. Haftadan sonra bütün hareketlerini dönmesini hıçkırıklarını hissetmeye başladım şuan bütün müzik türlerini deneyip hangisine tepki verdiğine bakıyorum ve maalesef tek tepki verdiği şey oyun havası oldu🙈