bende şuan 22 haftalığım. ilk başlarda düzensiz oluyor hatta gün geliyor hiç vurmadığı olmuştu bir iki kıpırtı korkmuştum. ama farkettim ki hergün biraz daha düzene giriyor. saymana gerek kalmıyor sen zaten kestiriyorsun yeterli mi hareket değil mi diye. ama yine de 24. haftadan sonra en az 10 kez hareket etmeli sanırım öyle okumuştum. ve ne zaman daha hareketli olabileceğini kestirip ona göre hareket ediyorsun. mesela ben soluma yattığımda özellikle yemeklerden sonra hemen kıpır kıpır olmaya başlıyor tekmeliyor yada kayıyor canım.