Kizlar valla hepinizden Allah razi olsun o kadar sevindirdiniz ki beni umarim dileyen herkese nasip eder 🙏
Son guncellememi yapayim
Simdi az once ozel bi hastaneye gittim. Direk kan tahlili yapmiyorlarmis muayneden sonra doktor yonlendiriyormus. Girdim sadece iceride hasta vardi baska kimse yoktu 1 saat bekledim doktorun calisma suresi doldu labda sonuc bugun cikmaz zaten dediler bende oradan baska bi devlet hastanesine gittim orada 3 de lab kapaniyormus yapmadilar. Baska bi devlet hastanesine gittim bu sefer saat gectigi icin acilden girdim acilde gebelik testi yapmiyoruz bashekim karari var dediler. Yani hersey kader kismet demek ki bugun ogrenemiycem yarin artik baska ozel bi hastaneye gidecegim. Yarina kadar catlamazsam iyi valla 😀