Kizlar yeni uye oldum,regli gunumu bekleyemedim bir iki saate hastaneye gidecegim kan tahlili icin. Gitmeyeyim diyordum ama bu sabirsizlik beni delirtecek yoksa :) batima 4-5 gun var. 4 gundur sabahlari test yapiyorum silik cikiyor. Sizce var mi birseyler? Umutlanayim mi birazcik? :(
Bu arada agiz kurulugum cok hafif gogus hassasiyetim ve gene hafif kasik agrim var.
https://hizliresim.com/lQ18mk