Fatmaklc66 1.5 cm açılmam vardı son 10 gün sürekli sancım vardı hastanede yattım çıktım falan artık su azalınca suni sancı aldım baya bi süre sancı çektim ama 3 cm’den ileri gitmedi açılma su da az olduğu için sezeryana aldılar hemen, 2700 demişti kilosuna muayene ederken 2600 doğdu 4 saat kadar gözetim altında tuttular sonra verdiler yanına şükür bi sorun yaşamadım 🥰🥰