kvkbtl
Banada alalım dedi. Ben beklicem cumaya kadar. Sizde beklemek sorun olabilir belki herkesin sorunu farklı. Bende kese vb birşey gözükmedi. Ama sana tavsiyem 2-3 doktora göster benim hepsi farklı konuştu. Doktorlara güvenme. Biri dış gebelik diğeri dış gebelik yok dedi. Farklı hastanelerde bakıt.