Ben ilk gebeliğimde dış gebelik yaşadım canım. Onun kanaması, ağrısı, sancısı hiçbir şeye benzemiyor. Hamilelik ihtimali düşünmediğim için kanamayı düzensiz adet kanamalarımdan biri zannettim ve doktora gitmeyi çok geçe bıraktım. En son büyük bir parça düşürünce anormal bir durum olduğunu anlayıp doktora gittim. O zamana kadar halının üzerinde kıvrandım, kendimi koltuktan yere, yerden koltuğa attım yani anlatamam zorluğunu. Benimki böyle geçmişti belki bir fikir olur diye yazdım. Çok şiddetliyse bu şekilde ağrı ve sancın dış gebelik olma ihtimali var bence.