Elifdikel Kubuuu1 benimde söyle rahat güzel bir terlige ihtiyacım var ayaklarım çok şişti ama şimdi bir terlige o kadar para vermek istemiyorum sonradan ayak sislerim inersede eski ayak numarama dönersem giyemem diye :)
Elifdikel Kubuuu1 benim 20.haftadan sonra şişti normalde 37 giyen ben şimdi 39 ancak oluyor :) 30 haftalığım daha da şişer mi bilmiyorum :)