lilamom Linaveannesi evet ben 3 haftalikken ogrendim yani adetime 3 4 gun vardi 20 lerde bisey cikmisti
Minigimveben Linaveannesi ben de uc haftalikken ogrendim canim evde gebelik testi yapmistim sonra ayni gun kan verdim beta 194 cikmisti
Meowduman Linaveannesi benim 4 gün vardı testte çıktı iki tane yaptım hatta sonra emin olmak için kan verdim btchg 65 çıktı
Tazeanne0134 lilamom bende öğrendiğim de adetimin 2.günüydü 2,5 haftalık hamileydim ve b-hcg 77.1 çıkmıştı
lilamom Linaveannesi cikmayabilir zaten degerler cok dusuk oldugundan anca belli oluyor bu kadar etken baktirmakta iyi degil bu sefer yukseldimi yukselcekmi iki gunde iki katina katlivak i diye insan stres oluyor keske adetimi bekleysemisim demistim ben 😂
Esmaaaaaaa Ben 3 haftalıkken öğrendim test de çıktı kan vermeyen gittim 5,40 sonuç çıktı iki gün sonra verdim 45 çıktı Suan 7 aylık hamileyim 😊
ASELHAN Linaveannesi evet çıkmıştı testte hastaneye gidince de öğrenmiştik 3 hafta 2 günlük olduğunu 😍🤰🙈🙏