Buradem16 canım açılmam ilerlemedi daha fazla da bekleyecek gücüm kalmadı malesef😔 sezeryan istedim ama normal için çok çabaladım olmayınca olmuyor😔ama pişman değilim zaten başından beri hayırlısı neyse öyle olsun diye dua ettim ille normal olcak diye diretmedim 🙏şimdi yavrum kollarımda ya hiçbir şeyin önemi yok 🥰