Yusufayten Selamın aleyküm canlar bu haftalarda olan varmı ne durumdasınız neler hazırladınız ben çok aşırı heyecanlıyım 🥰❤️
eliff26 Yusufayten aleyküm selam 36+5 ız bugün herşey hazır çok şükür beklemedeyiz sağlıkla gelsinler insallah
Anacsevgidolumelek Yusufayten bizde 37 olduk bugun heyecan dorukta degil ama evet bir ufaktan tirsma durumlari var :)) sanirim suyum nisanim falan gelmeden heyecan olmayacak bende :)) her seyimiz olmasa da hayati seyleri hazir ufak tefek birkac parca esyasi hazir degil onlari da annem gelince hazirlayacagiz insallah :) saka maka 37ye geldik ilk zamanlar bu haftalari gorecek miyim diyodum hizli gecti cidden...
Merve2332 Yusufayten 36+3 olduk sabahın beşi yazıyorum uyku yok , mide yanması sıkışması beni mahvediyor, hazırlıklar tamam , gelmesini bekliyoruz daha gelmeden beni uykusuz bıraktı minik , birde kaşıntılar arttı sürekli nemlendiriyorum
Tubabulat2018 Yusufayten herseyi hazir ama yikanacak ve valizim hazır degil annemi bekliyorum ev temizlenecek altta agrim var hafiften pazartesi muayenem var bakalim bebegimi cok merak ediyorum ne durumda kac kilo oldu. En son 29 hagtalikken doktorum kilosunu soylemistim 33. Haftamda gittigimde baska bi ultrasona yonlendirdi ogrenememistim. Simdi cok merak ediyorum.
Yusufayten Anacsevgidolumelek evet ya İnan’ın 4 haftalıktı daha kendi kendime nasıl geçer diyordum 36 hafta olduk çok çabuk geçiyor zaman hiç anlamıyorsun bile benide çok heyecan sardı ufaktan ev temizliğine başladım bavulumuda dün hazırladım isimde çok kararsızım sizin erkek mi kız mı merak ettim Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰❤️
Yusufayten Merve2332 Allah yardımcın olsun aynen bende o durumdayım ilk aylarda bile bu kadar bulantılar olmamıştı beni çok kötü yapıyor mide bulantısı Rabbim hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Merveakts Merve2332 ya normalde bu haftalarda bebek aşağıya iniyor mide yanması geçiyor deniyordu ama benim bu zamana kadar hiç olmayan mide yanmalarım bu haftada başladı 🤷♀️
Anacsevgidolumelek Yusufayten bizim sıpamiź kiz olacak teyzesi sizin civciv?🥰 Allah saglikla sihhatle kucaklarimiza almayi nasip etsin insallah yaa 🤲🤲🤲 esim bile inanamiyor sanki daha dun bana test sonucunun fotografini atmis gibisin diyor 😁 hakkaten hizli geciyormus yaa 😬
Yusufayten Merveakts evet ya öyle olması lazım ama bebek çok saçlı olacak diyo mesela benim kaynanam ondandır herhalde çok az zaman kaldı bunuda atlatırız inşallah kuzum 🥰
Yusufayten Anacsevgidolumelek hayırlı evlad olur inşallah biz çok kız istedik erkek oldu bizimkisi ama pişman değilim sağlıklı sıhhatli olsunlarda kız erkek farketmez 🥰❤️
Anacsevgidolumelek Yusufayten en buyuk duamiz oyle zaten insallah hayirli bir evlat olur benim gibi 😁 saka bir yana anne babamiz bizim icin hep ayriydi insallah kizimin da huyu suyu bana benzer 🤲 sizin paşa da hayirli saglikli olsun kizi da ayni evlat erkegi de ayni evlat valla hic farki yok ayagina tas degse yine biz üzülecez Allahim korusun onlari 🤲🤲🤲
Yusufayten Tubabulat2018 bende daha temizlik falan yapmadım ama valizimi hazırladım her ihtimale karşı yoksa kocalarımıza kalsa benimki kim bilir gider ne hazırlar bana Allah bilir 😂😂eksikte olsa hazırladım yine bende bugün gidecem doktora en son gittiğimizde yüzünü göstermemişti bize nasıl bir tontiş olmuş çok merak ediyorum Allah yardımcımız olsun cnm benim 🥰🙏
Canselll Yusufayten 35+5 günlük ama hiçbirşeyini hazirlamadim daha sanki hiç dogurmayacak gibi hissediyorum ama günün de gelmesini çok istiyorum😀
Yusufayten Canselll İnan bende öyleyim çok heyecanlıyım ama sanki hiç doğurmayacakmışım gibide geliyor bana farklı duygular içerisindeyim anlamadım ❤️😂😂
Tuaa15 Yusufayten 36+2 olduk bizde 26 Temmuz kontrol var çatı muayenesi olucam korku heyecan hepsi bir arda :) valizlerimiz hazır ev temizlendi:)
Yusufayten Tuaa15 oy maşallah ben ev temizliğimi daha yapmadım çatı muayenesini merak ediyordum hangi haftada yapıyorlar bende 36 +2 günlük oldum bugün kontrolüm var yaparmı acaba bide sizin doktorunuz doğum yapacağın tarihi söyledimi acaba aynı günmü doğuracaz merak ettim 😂😂
z1- Tuaa15 ah canm sagsalim kucaklarmza alalım inşallahh bende ev temizliği valizler hazrla dı heyecan stres
OzgeDgnp Bugün 36 hftalık olduk korku heyecan hepsi bir arada merakla neler olacak bekliyorum. Uyku haram oldu bile simdiden kafam binbir türlü seyler dolasıyor saglıkla kucaklarımıza alalkım minikleri insalllaaah
Yusufayten OzgeDgnp amin amin inşallah ay bende çok merak ediyorum çokta heyecanlıyım nasıl bir şey doğuracam diye 😂😂acaba sadece benmi böyle düşünüyorum ilk gebeliğim Rabbim sağlıklı sıhhatli kucaklarımıza almayı nasip etsin