LeylaCan kaçıncı haftanızda ve neden kullanıyorsunuz? ve gerçekten etki ediyor mu? muhtemelen yarın doktorum rahim ağzı kısalığından verecek 26. haftamdayım. böyle güzelce vaktinde doğum yapanlar var mı? okuyup bi nebze olsun moral almak istiyorum. 🥺
37aysgl LeylaCan düşük önleyici canım işe yarıyo tabi bende 1 ay önce kullanıyodum şimdi tekrar başladım rahim ağzı kısalığınız mı var
espalp LeylaCan 7+3’te lekelenme olmuştu ilk o zaman başladım. Sonra okulda 30 saat dersim vardı haftada çok yorulup ayakta kalıyorum diye devam ettik. 28+5 oldum hala içiyorum. Doktor bırakabilirsin dedi ben korktuğumu söyledim. Bir zararı yok içmek istersen iç dedi hala içiyorum😬
Muneweralp LeylaCan benim kasıklarım çok şiddetli ağrıyordu bebek daha kolay tutunsun ve düşmesin diye 5. Haftamda başlamıştı şimdi 8+2 tim ama hala kullanıyorum 12 haftaya kadar devam dedi
R_abia LeylaCan 20. Haftaya kadar 2 lere kanamam oldu buyüzden kullandım 20. Haftada bıraktım 3 hafta sonrada rahim ağzı yetmezliğinden acil serklaj oldum şimdide buyğzden tekrar kullanıyorum 28 haftalık olduk
LeylaCan 37aysgl evet 27 mm ve son iki gündürde kasık ağrım başladı ani hareket edince bide vajinamda dolgunluk hissediyorum ayakta kalınca
LeylaCan espalp masallah cok iyi gelmişsiniz benim ilk gebeliğim bide doktor bi gece hastanede yatırınca korkuyorum bişey olacak diye. yarın bakıcak 1 haftada ilaç vs vermedi hepten stres oldum bu hafta
ozg LeylaCan 32. Hafta içerisinde kullanmaya başlamıştım çatı agrisi bel ağrısı kalca ağrısı dogrulamama gibi sebeblerden dolayı.
LeylaCan ozg ya bişey daha sorayım mı bebek hareketlerini tekmesini falan 26 da nerede hissetmem gerek göbek deliği hizasında mı yoksa heryerden tekmeler mi (cahillik 😂) kasıklarımda daha çokta o yuzden
ozg LeylaCan her yerden hissedebilirsin bu bebegin durus pozisyonu ile ilgili kimi bebek.anne karnında vaktinden önce pozisyon değiştirir kimi hiç pozisyon değiştirmez son anlara kadar... ben şuan 35. Haftama giricem hala yatay şeklinde uzanmış duruyor ama bi ayağıda vajina tarafimda yani iç çamaşırın geldiği bel kısmında gibi düşün
Efecik LeylaCan 31 haftamda düşük tehlikesi nedeniyle kullandım hala kullanıyorum acilmam vardı olmasın diye
Sinemksk LeylaCan ben 25 te rahim ağzım 2 in altına yakındı alttan progestan kullandım artı ağrılarım vardı sancılar onun içinde magnezyum kullandım çok şükür zamannda doğdu
Julican Sinemksk ay canım moral oldu mesajın bana. Ben gebeliğin başından beri kullanıyorum, 24..hafta sonunda rahim ağzı kısalığım 1 cm e düşmüş. Yatarak tedavi gördüm hastanede, çıktım, şimdi 26+2yiz. İnşallah senin gibi 37 lere kadar geliriz