Ascvk bende Siraç ismini çok beğeniyorum ama eşimi ikna edemedim Siraç konusunda eşim Giray dedi en son Giray olacak sanırım hala kendisi bile emin değil hediyelikleri Giray diye bastırdık kargoda bakalım kimliğini görünce belli olur artık bizim isim bu gidişle ☺️☺️ Aras düşünüyorsan başına yiğit koyabilirsiniz yiğit Aras uyumlu eltim vermeseydi yiğit Aras koyabilirdm birde mert Kayra var o da eltimin diğer oğlunun adı fikir olsun diye söyledim sana.eltim tüm güzel isimleri kapmış bana bişey bırakmamıs 🙈😄