Ascvk Arkadaşlar 26 haftalık hamileyim oğlumuza ne isim koysak diye düşünüyoruz hiç bi isim içimize sinmiyor. Eşim Furkan ismini istiyor ben Siraç diyordum Aras da hoşuma gidiyor. Sizler ne önerirsiniz ☺️ Eşim Furkan konusunda ısrarcı olursa yanına ek isim ne olabilir 😊
Ozgehasan Ascvk bizde 32 haftalık olduk net bişey bulamadık ortak olarak canm😊 yavuz var aklımızda bide ateş ama yavuz daha hoşumuza gitti çok isim konustuk sanırım konusmadigimiz isim kalmadı örnek olarak ; Melih meriç ufuk arel eymen anıl gürkan baran hazar furkan aklıma gelenler bunlar liste yapmıştım ama su an nerde bilmiyorum😄🙏
Asilalaz Ascvk bugun bı arkadas furkanların yaramaz oldugundan bahsettı yıgıt alı mert efe bu ısımler yaraamz oluyormus
Deryayilmazkahraman Ascvk bende Siraç ismini çok beğeniyorum ama eşimi ikna edemedim Siraç konusunda eşim Giray dedi en son Giray olacak sanırım hala kendisi bile emin değil hediyelikleri Giray diye bastırdık kargoda bakalım kimliğini görünce belli olur artık bizim isim bu gidişle ☺️☺️ Aras düşünüyorsan başına yiğit koyabilirsiniz yiğit Aras uyumlu eltim vermeseydi yiğit Aras koyabilirdm birde mert Kayra var o da eltimin diğer oğlunun adı fikir olsun diye söyledim sana.eltim tüm güzel isimleri kapmış bana bişey bırakmamıs 🙈😄
Ascvk isyo bende öyle diyorum 😀😀 eşim tek isim olsun diyor yeni isim fikirleri sundu bana Furkan,emir,yiğit,gürhan bunlardan birini seç diyor 😀😀
Ascvk Ozgehasan oooo sizde baya bi isim düşünmüşünüzzz 😀 eşim direk Furkan dedi geçti ben madem iki isim olsun dedim bende Siraç ve Aras isimlerini beğeniyorum tek isim olsun diyor Furkan,emir,yiğit,gürhan bunlarn arasından seç diyor bana 😂
Ascvk Asilalaz oğlum daha ismi koymadan bile yaramaz hiç durmuyor kıpır kıpır içimde 🤦🏼♀️ Bende furkanların yaramaz olduğunu düşünüyorum ama eşim olsun ne olcak diyor 🤷🏼♀️
Mrt Asilalaz Onu diyen saçmalamasın bence. Saydığın tüm isimlerde öğrencilerim oldu, çok zeki olanı da vardı yaramaz olanı da. Eşit yani. Sen içine sineni koy, boşver milleti. Benim oğlumun ismi Mert Ares. Kimse sevmiyor ama umrumda da değil açıkçası
Asilalaz Bu arada bızde karar veremedık doguma 15 gun kaldı ıcıme hıc bı ısım sınöıyor esımde begenmıyor zaten .sınırden aglıycam artık
Ascvk Asilalaz ben onun dediklerini istemiyorum o benim dediklerimi istemiyor nasıl ortak karar alcaz bende bilmiyorum 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Ozgehasan Ascvk sadece aklimdakileri yazdım valla isim arayışımız çok oldu bizim😄 iki isim bende sevmiyor um çünkü ilk soylenen isimle sesleniliyor😊 herkez iki ismi de söylemiyor
Asilalaz Ascvk vok sınır bırsey ya .esım koydu hakkını bende koyuyum bıtsın demı .yok ılle onuda beencek 😆.stres oldum ınanm vovuk heyevanından vok ısım stresı var ustumde
Ascvk Mrt ben siraç ismi hoşuma gitmişti ama herkes duyunca tepki veriyor dalga geciyotlsr beğenmiyorlar