Gkhnm97 Yurt dışında yaşıyorum isimler farklı. Hamile olduğumu bilmeden aşırı kaşık sancısı ile gittim. Akıntı da kremsi ve aşırıydı. Yapılan kültürde aşırı üreme çıktı hem de hamile olduğumu anladım. Kültüre göre verdiler antibiyotik bir hafta kullandım. İki hafta sonra tekrar test yapıldı. Bu Arada kremsi akıntı hiç geçmedi ama kültür temiz çıktı. 11 haftalığım akıntı hala çok fazla ama aşırı ağrım azaldı doktor da akıntı gebelikten diyo. Çok kafana takma verilen antibiyotik i kullan. Bol su iç